27 Απριλίου 2012

Καθαρτήριο















Έπρεπε να ετοιμάσω τα πιστόλια μου.
Να τα καθαρίσω, να τα λαδώσω
κάποιους είχα να σκοτώσω!

Ψάχνω για ώρες στα ντουλάπια μου
στων κομοδίνων τα συρτάρια
το μόνο που βρίσκω είναι φτυάρια.

Φτυάρια που έσκαψαν το λάκκο μου
κι έριξαν πάνω μου το χώμα
έχουν το αίμα μου ακόμα!

Κι όταν επιτέλους τ' ανακάλυψα
μέτρησα και δεν μου 'φταναν οι σφαίρες
κι όλο και περνούν οι μέρες.

Κρίμα το χρόνο που χαλάλισα
σε αγώνες για ιδανικά κι αξίες
κι αυτοί ζητούν κι άλλες θυσίες.

Τέρμα οι κλεψιές και τα ανομήματα
της καλοπέρασης η αργία
δεν έχετε άλλη διορία.

Αλλά, τι να σου κάνουν τα πιστόλια μου
με αυτά που έχουν γίνει όλα
να καθαρίσεις τη βρωμιά και τη σαπίλα τους
χρειάζεσαι οπλοπολυβόλα!

1 σχόλιο:

  1. Ποιον να πρωτοπυροβολήσεις;
    την πόρτα σου,
    την πόρτα του γείτονα,
    την ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ;


    Κλιντ Μπαϊλντίστγουντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή