15 Ιανουαρίου 2012

Ερωτικό
















Με ταξιδεύεις-
στα απέραντα του ονείρου με πας.
Αυτός ο κόσμος-
ποτέ δεν ήταν για μας!
Πριν σε γνωρίσω-
όλα κινούνταν σ' ένα τέμπο ανιαρό.
Ήρθες εσύ-
να επιβάλεις της καρδιάς το ρυθμό.

Σε μια στιγμή-
ό,τι έχω ζήσει αποτελεί παρελθόν.
Τώρα ζητώ-
να μη τελειώσει ποτέ το παρόν.
Ό,τι κι αν κάνω-
θα είσαι στο μυαλό μου εσύ.
Κάθε πρωί-
ο ήλιος ανατέλλει στη δική σου μορφή.

Τώρα τα βράδια μου-
δεν θα 'χουν τη παλιά μοναξιά.
Τώρα η αγάπη μου-
αποζητάει του φεγγαριού τη σκιά.
Όλα τα αστέρια-
σκορπίζουν της αλήθειας το φως.
Ο έρωτας σου-
θα είναι τώρα ο δικός μου θεός.

Κι αν μου απομένει, έστω και μια ελπίδα ξανά
Θα 'ναι εκείνη, που χάρισε στ' όνειρο- η δική σου ομορφιά.


εναλλακτικός τίτλος: Ο ύμνος του καψούρη
(για να σε προλάβω...Κλιντ)

2 σχόλια:

  1. Από νεκροσυλλαβιστής μού έγινες κι ερωτοσυλλαβιστής στα γεράματα!

    Κλιντοσυλλαβιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή