23 Δεκεμβρίου 2011

ΑΦΙΕΡΩΜΑ (Άκης Πάνου-Στις παράγκες)



Λίγα λόγια:

Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι φανατικός ακροατής του λαϊκού τραγουδιού.
Άλλωστε αυτό φαίνεται, από τις εδώ μουσικές μου προτιμήσεις.
Μόνο τα τραγούδια του Άκη Πάνου αγγίζουν την ψυχή μου σαν τα ακούω.
Μεγάλος συνθέτης αλλά και λαϊκός ποιητής κατά 'με, για αυτό είπα να εγκαινιάσω
τι νέα μου στήλη "Αφιέρωμα" στο blog, απ' αυτόν.

Έπειτα, ο ιδιόρρυθμος χαρακτήρας του, είναι και ένας λόγος παραπάνω
για την εκτίμηση μου στο πρόσωπο του.

Πάντα είχα μια κλίση και μια συμπάθεια προς αυτού του χαρακτήρα ανθρώπους.

2 σχόλια:

  1. Έκανες καταπληκτική επιλογή τραγουδιού για τα εγκαίνια της στήλης σου "Αφιέρωμα". Μπράβο...
    Λες πως έχεις μια κλίση και συμπάθεια για αυτού του χαρακτήρα τους ανθρώπους, αλλά θα ήθελα να μου πεις πως το εννοείς. Ο Άκης Πάνου ήταν μια ξεχωριστή περίπτωση ανθρώπου και χαρακτήρα που δεν περιγράφεται μια δυο τρεις λέξεις κλισέ. Γι αυτό και σε ρωτάω....

    radical30

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για αυτούς που το αισθάνονται αυτό που λέω φίλε radical30, φτάνει και μια λέξη!

    Εάν πάλι επιμένεις σε αυτό...εννοώ αυτούς που με τη στάση της ζωής τους υπερασπίζονται αυτό που πιστεύουν...άσχετα εάν αυτό είναι σωστό ή λάθος για τον υπόλοιπο κόσμο...φτάνει που γι αυτούς είναι το σωστό...ή όπως πολύ εύστοχα λέει κι ο λαός:"αυτός δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του."

    ΑπάντησηΔιαγραφή