14 Αυγούστου 2011

Στη τελική ευθεία












Έχω μέρες την αίσθηση, πως κάτι περιμένω
κάτι, που δεν πρέπει να είναι μακριά
αυτό που χρόνια τώρα, με υπομονή αναμένω
θα το συναντήσω, στην επόμενη γωνιά.

Έχω μέρες την αίσθηση, πως πλησιάζει η ώρα
και πως αυτά που πόθησα, σε λίγο θα τα βρω
του ταξιδιού που έκανα, έχει περάσει η μπόρα
κι ο θησαυρός που έψαχνα, είναι κάπου εδώ!

Ξέρω, πως αυτό που αισθάνομαι, δεν είναι από παραίσθηση
δεν είναι απ' τη λαχτάρα μου, να βγω αληθινός
είναι γιατί πίστεψα πολύ, στης καρδιάς τη διαίσθηση
πως ο κόσμος που αναζητώ, είναι αληθινός.

Νιώθω ότι βρίσκομαι στη τελική ευθεία
το νήμα σαν θα κόψω, θα είμαι ο νικητής
δεν θα 'μαι στον αγώνα της ζωής, απλά μια παρουσία
αλλά του μεταλλείου της, άξιος διεκδικητής.

2 σχόλια:

  1. Είναι μια αισιοδοξία... από τα παλιά, και μάλλον θα είχα παραισθήσεις τότε, τελικά...αγαπητή μου Eva!

    ΑπάντησηΔιαγραφή