15 Αυγούστου 2011

Μια γυναίκα φεύγει-Γ. Μπιθικώτσης-1969

5 σχόλια:

  1. για να φευγει....

    δραση και αντιδραση αγαπημενε μου Jο..

    καλο βραδυ με φιλια που ακροβατουν να δωθουν ή να ακυρωθουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν στέκομαι στα λόγια αυτά καθ' αυτά, σε αυτό το τραγούδι...

    Μου αρέσει το κινηματογραφικό του στήσιμο...φαντάσου τη σκηνές καθώς διαδραματίζονται αυτά που λέει...

    Χειροφίλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέκα χρονώνε παιδί το άκουγα αυτό.

    "Τι θα πει σωστή κυρία, μπαμπά;", ρωτούσα τον πατριό μου.

    "Ξέρω κι εγώ ρε...ποιητική αδεία, που λένε" απαντούσανε.

    Ν. Ξανθόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι,αν ήμουν στη θέση του, θα σου έλεγα: "θα μεγαλώσεις... και θα καταλάβεις!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επεστρεψα να το ξανα ακουσω....

    και να παρω το χειροφιλημα..

    χαχαχαχαα.. σκεφτομουν τα φιλια..

    καλη συνεχεια με φιλια που αναρωτιουνται που να σταθουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή